Team & Cultuur

[Smeltkroes van creatieve ondernemende mensen die elkaar weten te inspireren]

Ontstaan maatschap

TriMotion is ontstaan vanuit de gedachten wat bindt ons, hoe kunnen we elkaar versterken en hoe kunnen we van betekenis zijn voor de wereld om ons heen? TriMotion is 10 jaar geleden ontstaan vanuit de verbazing hoeveel energie er wordt verspild in verontstelde verschillen. Vooroordelen, risicomijdend gedrag en wantrouwen zorgen voor verkramping in het aangaan van contructieve samenwerkingen. Zonde vonden wij!

Met TriMotion wilden we ons te richten op het krijgen van energie. Door samenwerken en nieuwe ideeën te ontwikkelen oftewel energie te stoppen in wat ons bindt.

Vanuit verander-vraagstukken in de bouwsector heeft TriMotion zich inmiddels ontwikkeld tot een maatschap met Jonge Creatieve Professionals. Ons werkgebied is hiermee ook uitgebreid. We helpen gemeenten, onderwijsinstellingen en diverse ondernemingen als het gaat over betekenisvolle inzetbaarheid, het creëren van betekenisvolle ruimte en Service Design Support.

Onze werkplek

TriMotion werkt vanuit twee ruimtes op het Hazemeijer Terrein in Hengelo. In de Creatieve Werkplaats ontvangen we gasten, klanten, studenten en anderen. Hier is alles aanwezig om het creatieve proces te ondersteunen. De productie van animaties, websites, video’s en infographics vindt plaats in ons Atelier.

Het team

Wij zijn een jong, nieuwsgierig en creatief. Een divers gevormd team met brede kennis. (animaties, film, websites, we ontwikkelen business(concepten) en communiceren vanuit de identiteit. We hebben persoonlijke ambities en dromen. De filosofie van Trimotion verbindt ons. Door samen te werken aan opdrachten bereiken we meer.

Hans Oude Avenhuis

Als je beweging zoekt, dan moet je bij Hans Oude Avenhuis zijn. Hans is oprichter van TriMotion. Zijn missie is bijdragen aan de zoektocht naar alternatieven voor betere maatschappelijke en economische samenwerking. Weg van de illusie van controle en terug naar de menselijke maat.

Nienke Goossen

Nienke Goossen kijkt als ontwerper en conceptontwikkelaar met een open blik de wereld in. Zij weet verhalen van mensen en ideeën tot de essentie te brengen. Haar werk bestaat uit verbindingen leggen, om zo creatieve gedachten tot werkbare totaalconcepten te smeden.

Maarten Mensink

Een ware beelddenker. De dynamiek van een brainstormsessie wordt door Maarten op natuurlijke wijze vertaald naar visuals. Uw pitch wordt een animatie waarmee u thuis kunt komen. Storyboards maken elk proces begrijpelijk en stellen u in staat voor elke groep een inspirerend verhaal te vertellen.

Jeroen van der Zande

Twentse nuchterheid vind je bij Jeroen van der Zande. Met een no-nonsense aanpak zorgt hij dat nieuwe ideeën en bijzondere wensen vertaald worden naar goede, snelle en werkende websites die volgens afspraak geleverd worden.

Marc van Weeren

Als je een doener zoekt dan moet je bij Marc van Weeren zijn. De grenzen opzoeken van het technisch mogelijke zit in zijn genen en vertaalt zich naar altijd werkende oplossingen. Video's, animaties of andere ontwerpen; Marc stopt pas als het echt perfect is.

Thijs Oude Avenhuis

Thijs Oude Avenhuis is een ware wereldburger. Niet alleen omdat hij in de opkomende metropool Belfast woont en werkt, maar ook omdat hij open en onbevooroordeeld mensen en informatie bejegent. De aandachtsgebieden van Thijs zijn factfinding, e-learning en trendonderzoek.

Jetse Oude Avenhuis

Jetse is business developer bij TriMotion. Met technische bedrijfskunde als achtergrond werkt hij een creatief concept uit naar een betekenisvolle businesscase. Doelen, strategie en Impact metingen worden door Jetse concreet gemaakt en opgevolgd.

Marije Telgenkamp

Geen uitdaging is te groot voor Marije. Deze dame is leergierig, nieuwsgierig en enthousiast, en focust zich op film, graphic design en animatie. Met haar frisse blik en nieuwe ideeën versterkt ze het team van visuele denkers bij TriMotion.

Sven Asijee

Met plezier en gedrevenheid brengt Sven partijen bij elkaar om met vertrouwen in elkaar innovaties verder te brengen en gezamenlijk een betekenisvolle impact op of in de samenleving te realiseren. Anders kijken, anders denken, anders doen ofwel "de kunst van het kijken naar wat je niet ziet, van het weten wat je niet weet" om vooruit te komen en nieuwsgierig te blijven.

Max Zijlstra

Max Zijlstra is onze junior Storyteller. Zijn focus ligt op het bouwen van verhalen. Open, fris en nieuwsgierig, dat is de stijl van Max. Onze cases schrijft hij uit tot een pakkende story. Jongste medewerker van TriMotion, Service Designer in ontwikkeling.

Thom Ros

Met Kunst & Techniek als achtergrond weet Thom een origineel en sterk verhaal neer te zetten. Zijn focus ligt vooral op film, VFX en sound design. Hij stopt pas als het werk tot in de kleinste details geperfectioneerd is.

An-Yi van den Hoek

____

Dennis Voorhuis

_____

Stage & afstuderen

TriMotion is altijd op zoek naar talentvolle studenten Kunst & Techniek, creatieve marketing en bedrijfskunde. Voor zowel derdejaars-stages als afstudeerprojecten. Stuur ons een berichtje als je kennis wil maken en we kijken wat er mogelijk is. Bekijk de onderstaande video om een indruk te krijgen van onze cultuur.

Ik wil een kunst & techniek stage lopen bij TriMotion
Aanmelden
Ik wil een marketing stage lopen bij TriMotion
Aanmelden
Ik wil een andere stage lopen TriMotion
Aanmelden

#1 Onze boodschap